Konkursy SMS
Na naszej stronie znajdziecie najlepsze konkursy SMSowe w Internecie. Każdy uczestnik ma szansę na zdobycie wielu cennych nagród. Do wygrania: laptopy, aparaty fotograficzne, telewizory, odtwarzacze mp3, kamery, iPod-y, pendrive-y, a także samochody oraz gotówka, którą można podreperować domowy budżet. Konkursy SMS-owe to jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Ideą tego rozwiązania jest zachęcenie jak największej liczby osób do wzięcia udziału w konkursie przez wysłanie wiadomości na podany numer. Treścią SMS-a może być krótka wypowiedź (odpowiedź na pytanie) lub dowolny ciąg znaków np. Nazwa firmy. Pamiętaj aby zapoznać się z regulaminem konkursu dostępnym na stronie organizatora.
Konkursy SMS dostępne są najczęściej w radiach, w których można wygrać bardzo duże nagrody. Głównymi nagrodami są samochody, pieniądze, których stawka wynosi często nawet pół miliona, oraz wycieczki za granicę. Warto pamiętać o tym, że konkursy sms nie wymagają dużej kreatywności przy odpowiedzi, dlatego uczestniczy w nich bardzo dużo ludzi. Takim sposobem jest ciężko wygrać nagrody w konkursach sms. Jednak ta stawka jest bardzo wysoka, dlatego warto grać a może właśnie Tobie się poszczęści.
Aktualne konkursy SMS - nagrody za SMS
Bardzo popularne w Internecie są także konkursy sms, które popularne są także w telewizji. Warto jednak mieć świadomość, że jeżeli nie zaczniecie grać to na pewno nie uda się wam niczego wygrać! Dlatego warto jest wysłać czasami SMS-a i być może dzięki temu wygrać sporo pieniędzy lub ciekawe gadżety.
Konkursy i głosowania SMS są sprawnym i znanym już narzędziem promocyjnym i wspierającym sprzedaż. Coraz częściej są elementem kampanii marketingowych i owocują dużymi sukcesami. Komunikacja mobilna umożliwia nam bardzo dokładne poznanie klienta, wytworzenie więzi z marką i wymianę informacji. I to właśnie kontakt zwrotny jest największym wyróżnikiem tych działań. Konkursy SMS mogą być realizowane etapowo, a pozyskana baza klientów może stanowić grupę docelową kolejnych działań marketingowych. W czasie trwania konkursu i po jego zakończeniu organizator ma możliwość utrzymywania kontaktu z klientami i przesyłania im wiadomości SMS z informacjami o produktach lub z zaproszeniem do kolejnej kampanii promocyjnej.