Współpraca Semilac i E. Wedel. Paznokcie we wzory Ptasiego Mleczka i nowe kolory Semilac

Halo! Czy są tu z nami kobiety, dziewczyny? W tym artykule mamy ciekawą informację szczególnie dla pań. Jak wiadomo, coraz częściej korzystamy z zabiegów kosmetycznych na paznokcie, a także chętnie same sobie robimy paznokcie hybrydowe w domu. Nikomu nie jest więc obca marka Semilac! Marka ta rozrasta się w coraz większym tempie! Niedawno mogliśmy kupić produkty inspirowane współpracą ze sklepem internetowym takim jak Deezee, czy bardzo znanym producentem biżuterii czyli marką Yes. Producent lakierów hybrydowych a biżuteria czy buty to łatwe połączenie. Teraz jednak Semilac nas zaskakuje! Do współpracy dołącza znana i lubiana przez Polaków marka E. Wedel!

Współpraca marek Semilac i E.Wedel

Co może połączyć tych dwóch wielkich producentów z innych, tak odległych branż? Obie marki swoje korzenie mają w Polsce. Są znane, popularne i bardzo cenione przez konsumentów. Semilac to producent lakierów hubrydowych oraz kosmetyków kolorowych, bardzo chętnie wybierany przez klientki, nie tylko w salonach kosmetycznych, ale coraz częściej do domów prywatnych. Lakiery są proste w użyciu i jeżeli mamy odpowiedni sprzęt, hybryda szybko pojawi się na naszych paznokciach. W ofercie marki Semilac występują również produkty kolorowe do twarzy. Myślę, że marki E. Wedel nie trzeba za dużo przedstawiać. Kultowe słodycze, pyszne czekolady oraz niebiańskie Ptasie Mleczka o różnych smakach.  Produkty zawierają najwyższej jakości składniki, które tylko dopieszczają nasze podniebienia.

Według obu marek w ich współpracy chodzi o dostarczanie magicznych momentów, radości oraz przyjemności, które długo pozostają w pamięci. Przede wszystkim jednak zaufanie konsumentów złączyły te dwie marki.

Paznokcie we wzory z Ptasiego Mleczka

Teraz trochę konkretów, bo pewnie zastanawiacie się, w jaki sposób połączą się te dwie marki. Cała współpraca polegać będzie na wpieraniu się wzajemnie w realizacji potrzeb oraz dbanie o zadowolenie klientek obu firm. Firmy wymienią się doświadczeniami i wiedzą, a zintegrowane działania niewątpliwie wpłyną pozytywnie na pozycję obu producentów na rynku a także poszerzą swoje grupy docelowe.

Współpraca polegać będzie na wspieraniu się w odpowiadaniu na potrzeby klientek obu firm, jak również dbanie o ich zadowolenie poprzez szereg wspólnych działań. Alians marketingowy pozwoli na wymianę doświadczeń i wiedzy, a integracja działań będzie niewątpliwie sprzyjała ich skuteczności poprzez umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej.
Dzięki tej współpracy kursantki odbywające szkolenia w warszawskiej oraz poznańskiej Akademii Semilac, będą mogły skosztować i umilić sobie czas produktami marki E. Wedel. W okresie Bożonarodzeniowym klientki internetowe marki Semilac będą mogły skorzystać z promocji wzorów inspirowanych świąteczną edycją pianek Ptasie Mleczko.
Początki tej współpracy można było zauważyć już we wrześniu na targach Beauty Forum & SPA w Warszawie, gdzie na stoisku Semilac można było skosztować gorącej czekolady oraz, w zamian za zakupy, otrzymać spersonalizowany, wykonany ręcznie Torcik Wedlowski. Podczas targów pracownicy E.Wedel stworzyli kilkaset imiennych Torcików Wedlowskich.

Konkurs Semilac i E. Wedel

Obie marki wspólnie chcą szerzyć u konsumentów dziecięcą radość, a dla wszystkich kobiet cudowne chwile relaksu, czasu dla siebie, miłych wspomnień i momentów przeznaczonych tylko dla nich.  Obie marki pracują nad nową kolekcją kolorystyczną lakierów hybrydowych. To co najważniejsze w okresie przedświątecznym, który jest atrakcyjnym czasem dla obu marek. Producenci wraz z całymi sztabami marketingowymi szykują wiele kampanii, konkursów oraz akcji rabatowych. Przewidują również współpracę z mediami a także influencerami.

Już teraz możesz wziąć udział w konkursie stworzonym przez Semilac oraz E.Wedel. Konkurs trwa do 5 grudnia. Aby wziąć udział, należy wysłać listo do Świętego Mikołaja, w którym podajemy osobę, którą chcemy obdarować kosmetykami Semilac i świątecznym zapasem Ptasiego Mleczka. 5 najciekawszych listów zostanie nagrodzone. W tamtym roku, podczas takiej akcji Semilac otrzymał ponad 200 tradycyjnych listów.

Co sądzicie o takich współpracach dużych firm? Dajcie znać w komentarzach!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *